Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 septembrie 2012

Calator in Tara Maramursului (prima parte)

Acum o saptamana m-am hotarat sa plec in  Maramures intr-un mic pelerinaj cu cativa prieteni. Plecare fuse la 5 din Calarasi, si cum dimineata majoritatea sunt mai somnorosi, ne imbarcara si ne pusem pe somn, ca doar cu o seara inainte nu dormisem deloc in asteptarea plecari, si daca nu ma insel si putin din cauza emotiilor. In drum spre Maramuresi am mai avut de facut cateva popasuri, primul dintre ele a fost la Manastirea Ghighiu.
Frumos, nu am ce zice, dar parca prea multa severitate cu pelerini si cred ca si cu ei insasi. nu mai conteaza pentru ca am ajuns intr-un loc minuntat numit Izvorul Muresului. Aici ai partea de ceea ce poti numi liniste si mangaiere sufleteasca, pentru acei pelerin care cauta izvorul linisti din adancul sufletului.



















Aici avem parte de cazare si masa. Cazarea fiind excelenta iar mancarea nemaipomenita, de mancare de manastire. Dimineata trezirea si imbarcarea. Plecam spre Toplita, nu mai ziceti la nimeni dar aici e centrul polar al Romaniei, dimineata cand am plecat spre Toplita, pentru ca eram cazati la mai mult de 50 km de Toplita am tremurat de ne gasi pe dedesupt la 5grade Celsius. Frumoasa zona si Manastire.

E si acum dupa un drum lung ajungem in sfarsit in Tara Maramuresului.


Umblam un pic prin Maramures bezmetici si ne indreptam spre Manastirea Barsana, unde avem doar cazare. Frumos, frumos, frumos, nu stiu ce sa zi, dar foarte frumoasa zona, oameni, casele, bisericile, absolut tot, parca intri intr-o alta lume, nu in tara ta Romania.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu